Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [15909-15890] [15889-15870] [15869-15850] [15849-15830] [15829-15810] [15809-15790] [15789-15770] [15769-15750] [15749-15730] [15729-15710] [15709-15690] [15689-15670] [15669-15650] [15649-15630] [15629-15610] [15609-15590] [15589-15570] [15569-15550] [15549-15530] [15529-15510] [15509-15490] [15489-15470] [15469-15450] [15449-15430] [15429-15410] [15409-15390] [15389-15370] [15369-15350] [15349-15330] [15329-15310] [15309-15290] [15289-15270] [15269-15250] [15249-15230] [15229-15210] [15209-15190] [15189-15170] [15169-15150] [15149-15130] [15129-15110] [15109-15090] [15089-15070] [15069-15050] [15049-15030] [15029-15010] [15009-14990] [14989-14970] [14969-14950] [Korbbi]
Rgjad Puxi, oszt jvan! 

|
Lent a dinamt mg tnzem, meg ha keveslem az ampereket, lehet majd kap egy 25W-os gt a 35-s helyett, meg htra ledek, s elvileg nyertem is b 10W-ot.
|
Pucold ki a kommuttort, csiszold meg a pogcskat a fesszabn, nzd t a csatikat, j lesz az
|
Nagy Milic nekem be van tervezve, mehetnk csapatosan is, persze csak tiszta id esetre.
|
Az iszen sosem tudtam megmrni a tltst, mert gy szikrzgat ott minden, h mr 2m-re a motortl megkergl a mszer. Egy-egy motorozs utn rmrek az aksira s ha 6v velett van, nyugtzom, h j s ksz 
|
A hosszhtvgre vannak tletek? Ne menjnk ki szlovkba, Zakopnpa, valahov? Belfldn mr eslytelen szllst tallni... Vagy ha egynaposok lesznek, megnzhetnk mr a Nagy Milicet!
|
n meg tovbbra is osztok-szorzok, s vgl mindig oda lyukadok ki, hogy lehet j ez a tlts, ez ennyit tud.
Ugye alapbl 75W-os a dinam max. teljestmnye, amit ugye max fordulaton ad (j korban). Namrmost az els izz 35W, helyzetjelzk 10W, mszarfalvilgts 2W, resjelz 2W, ez gy eddig 49W, s mg nem fkeztem, indexeltem. A gyjts ahogy mrtem kb. 4A-t szv fel resen, jrs kzben igaz csak 2-3A mrhet, de ez valszeg a mszer lomhasga ugye a megszaktsok miatt. Ez ugye 6V-al felszorozva 24W. Hol is jrunk? 73W. Ht nem csoda, hogy tltsre lfasz se marad.......nem kell itt tbb A-t vrnom......
|
Prbltam fis alkat, rvidre nyrt vrs haj csajt keresni Hzibuli Attila kedvrt, de sajnos csak ezt talltam...

|
Keveslem a tltst......nagyobb gzra is lmpa nlkl max. 1A, lmpval meg 0,5 A megy az akksiba, ezt elg sovnynak rzem, br vglis tlt, radsul a feszltsg sem n rendesen, st mg cskken, ahogy n az amper, ezt se igazn rtem. Szt kellesz nzni lent a dinamnl, mert a szablyz nem is szablyoz, el se ri azt a szintet, hogy visszavegyen, csupn az ramkapcsolja hz be, a msik oszlop meg se rezzen, engedi telibe ezt a keveset. Alapjraton, meg kicsivel felette is 5A krl megy ki mg az akksibl, ez gy nem a legjobb ramhztarts, fleg ha nem forgatja az ember.....
A Czetka a 45W-os dinamval jobban tolja, mint ez a 75W-os. Br mondjuk ott 25W-os az g, nem 35W, nomeg itt a gyjts is ktszer annyit elvisz.
De akkor is keveslem a delejt. Mondjuk van kt fasza 6V-os ledpanelom, lehet beptem htra a lmpba, vglis egy 5W-os izz is kzel 1A-t kr....
|
Nem a jawakat unjuk hanem tged...............
|
J Puxi-bike felextrzva.... 

|
Aki esetleg mr unn a sok Jawt..... 

|
A vesztest kihvom a pancsival, de semmikpp a forgalmas szokszi ton 
|
Sziksz fel a hossz egyenesben majd megynk egy diszkrt versenyt, kicsit odahzzuk neki a gzt, mint oktberben. De nyilvn nem vletlenl simulnak a j babk is a Twin Sportra...

|
milyen szp tiszta itt mg a DT-m, most szinte csak a seggem helyn nem sros 
Kivncsi leszek majd, hogy a Twin mennyivel lp nagyobbat, lltlag ersen rezhet a tbblet, de gondolom a fordulatra hegyezdik jobban a 4 felml miatt.
Az enymet azrt a DT-vel tovbbra is otthagynm, csak nem mind1, hogy a DT-t vgig forgatni, vltogatni kell a tempzshoz, a Jawa meg knyelmesen nyomatkbl haladgat.
|
Bizony-bizony, halads gpek ezek, vrosba nem valk...ott a knnyed szinyk vannak elemkben. 
|
A mai dlutnt motortesztelsre szntam, tettem pr karikt az S51-essel, ami szerintem egsz vllalhat lett:

Nomeg a Jwt se hagytam mr tovbb pihenni, abba is beletekertem egy Lillafred-Holls-Rejtek-Kereszt-Lszls tvot. Piszkosul megvagyok vele elgedve, gy megy fel 80-al Felshmorban alapjraton szinte, mint a szl, ez bizony j tvlatokat fog nyitni trzs tern. Szvpezsdt a pincbl jv hrgs rotyogs er, forogni viszont nem szeret, vltani kell felfele s a nyomatkot lvezni, de ez pont illik a motorozsi stlusomhoz. Vrosi cammogshoz viszont nagyon szar, 3-asban is rngatzik, inkbb 2-esben lehet vele csak tklni, 60-70 felett rzi j brben magt. Max. 90-et mentem vele, de ott mg lp, tbbet nem is fogok, mert mr majd letpi a sisakomat ez a "bdletes" sebessg, a fix 80 lesz az n hossztv tempm. Azrt rezheten jobban lehet gy haladni, mint a Czetka kellemes 60-70-kjvel. Rendesen elzgettem az autkat, kvnja a tempt!
Tltst majd mg tesztelem, de annyira csak nem lehet szar, hisz mg nem vettem j akkut, hanem a Danuvihoz kapott, 1980-as gyrts, mg bakelithzas, plexitetej akksival mentem, amivel mg az index is alig mkdik, csak fordulaton. Majd megltjuk mit mutat az j akkuval, ez mg csak most gyorsteszt volt, hogy meghozza a kedvem 


|
Lennk utas ott htul, a piros pls helyn, az amgyse j :)
|
[Ksbbi] [15909-15890] [15889-15870] [15869-15850] [15849-15830] [15829-15810] [15809-15790] [15789-15770] [15769-15750] [15749-15730] [15729-15710] [15709-15690] [15689-15670] [15669-15650] [15649-15630] [15629-15610] [15609-15590] [15589-15570] [15569-15550] [15549-15530] [15529-15510] [15509-15490] [15489-15470] [15469-15450] [15449-15430] [15429-15410] [15409-15390] [15389-15370] [15369-15350] [15349-15330] [15329-15310] [15309-15290] [15289-15270] [15269-15250] [15249-15230] [15229-15210] [15209-15190] [15189-15170] [15169-15150] [15149-15130] [15129-15110] [15109-15090] [15089-15070] [15069-15050] [15049-15030] [15029-15010] [15009-14990] [14989-14970] [14969-14950] [Korbbi]
|