Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [16869-16850] [16849-16830] [16829-16810] [16809-16790] [16789-16770] [16769-16750] [16749-16730] [16729-16710] [16709-16690] [16689-16670] [16669-16650] [16649-16630] [16629-16610] [16609-16590] [16589-16570] [16569-16550] [16549-16530] [16529-16510] [16509-16490] [16489-16470] [16469-16450] [16449-16430] [16429-16410] [16409-16390] [16389-16370] [16369-16350] [16349-16330] [16329-16310] [16309-16290] [16289-16270] [16269-16250] [16249-16230] [16229-16210] [16209-16190] [16189-16170] [16169-16150] [16149-16130] [16129-16110] [16109-16090] [16089-16070] [16069-16050] [16049-16030] [16029-16010] [16009-15990] [15989-15970] [15969-15950] [15949-15930] [15929-15910] [Korbbi]
Azt tudtam, h a szergely 2T, de azt nem, h ez is 
" 1435 kW teljestmny, 16 hengeres, kttem, rs- s szelepvezrls, V hengerelrendezs EMD-567 tpus motor tallhat"
"A MV 1960-ban kirt plyzata eredmnyekppen egy pldny rkezett Magyarorszgra, majd a prba utn egy hszdarabos szria, az M61-es sorozat beszerzst hatroztk el. A mozdonyok megbzhatsga messzefldn hres, Sziclitl Norvgiig ma is rendszeres hasznlatban vannak."
|
Mg annakidejn szemtanja voltam annak is, amikor a Ldi sorompnl bevontattk a BoBo Kft-hez renovlsra, lehet, h a tulajdonukban van s a Vasgyr terletn mkd cgeknek brfuvarozgatnak. Nade akkor is, egy Nohabbal? Lehet csak prbakr volt.
|
Boonon vagy facen olvastam, hogy valamit cuccolnak vele a vasgyri vgnyon, a 001-essel. Mondjuk nem rtem, hogy pont ilyen melra mirt ilyen ritka, vetern rtk mozdonyt fognak be, de biztos meg van az oka. Egy rossz Csrgt nem kellene flteni.
|
Tudom, h nem vagytok nagy vastfanok, de n meglepdtem most, h lttam elpfgni egy Nohabot itt az Avas alatti iparvgnyon! Ft vitt.

|
Ht Petk, ebbe a motor nem fr be az biztos, meglepdnl milyen kicsik bellrl! De n is miutn prszor ilyennel kldtek terepre, elgondolkodtam rajta, h ha vmi terepjr kne, inkbb ilyet vennk mint nivt, j kis gpek, 1.6 benys nagyon harap s ugye ha nincs sszkerkben, csak htul hajt, lehet vele mkzni Meg eebbe mg te kapcsolod a difizrat, sszkereket, nem az elektronika, ami pl a Dustreben ha vizet kap csak 2 kereket hajt amg ki nem szrad 
|
Jk szerintetek ezek a Vitark? Ilyen 500-800 kzt mr egsz pofsak vannak, legtbben klma, minden japn szarsg, bizgatn a fantzimat egy a Golf, meg pr motorom helyett. Azrt egy ilyennel knyelmesen eldcgnk akr Rkval is pl. a Klmnhegyi ton, vagy ppen a Fzri vr feletti dzereken, mg szp havas idben is, radsul valszeg nem vlt ki olyan ellenszenvet a zldekbl, mint egy terepmotor. Meg mondjuk orszgton se krdez vissza mg 100-120-nl. Meg azrt htra is egsz jl be lehet dobni egy motort a nagy ajtn.

|
Szombaton brze ha minden igaz Praktikernl
|
Ez gy ebben a formban sosem volt igaz, gy vannak belltva, ahogy a legersebb, se nem kevesel, se nem sokal, s lss csodt, mg a fogyasztsa se (volt) rossz, a tuning utn mr biztos zablni fog, de leszarom, hossztvra gyis az Izzsel jrklok majd, mert knyelmesebb.
|
Ht mert mindig ilyen 3 l-es fogyasztsra lvd a karbikat. Nekem a Czetka j ds, felhzva tkig a t, el is kri a 3,9-4 l-t, de az nem kevesel el, nem kell szivatgatni, viszi akr a 90-100-at, persze hossztvon hamar gallyra menne, de nem a kevesels miatt, hanem a fordulat sok ott mr, nincs szve az embernek hallgatni az veghangon vlt motort.
|
egy vasarnapi traba szerintem benne vagyok az xs el :) az xt papirozasa a heten kezdetet veszi azon kivul kesz van tokeletesen :) |
Egy pillanatra elri a 100-at mindkett, csak utna blgetni meg szivatzgatni kell, h ne szoruljon meg, azt tartsan nem brn egyik se
|
Ht a tuning Pancsba megfrod a fvkt, meg Darvassal hangoltatsz r egy V-rezt, rgtn fogja vinni a 100-at, krds meddig 
|
Pnteken mr mocival jvk melba, 2-kor mr nyomom is a start gombot, de egyedl szeretnk menni... 
Gondolom a twinekkel akartok menni vasrnap, ez nekem az Izzsel tl erltetett, a VFR-rel meg tl lass, jl bevsrolttok ezt a kztes kategrit, a vgn le kell cserlnem vmelyik veternt egy 250-es TS-re v vmire... 
|
Szval akkor vasrnap lesz a motorozs, knytelen leszek trakni a zacsiztatst szombatra? Pnteken nem jn senki sehova a nagy melegben?
Ma szabin vagyok, tgumiztatom a Golfot meg a Twint. Szval ma hamarabb is jhetnek a italoz mesteremberek a garzsomhoz!
|
A VFR-t pntek dlutn kinyelezhetnd Kakas oda Betlrre bemelegtskpp, van-e lezrsra utal tbla. Csak hamarabb megjrod 140-kvel, mint mi 80-kval. Kicsit sietsz, csak brja a 160-at is 
|
Ha meg belfldn maradnnk, akkor a Zempln zskfaluira lennk kivncsi, Kovcsvgsa, Vgshuta, ilyenek.
|
Erre gondolnk, Csetnek fell tmadva. Igazndibl hamar megjrhat, ha a magyar szakaszon gyorsan tltesszk magunkat tempsan. Zldkrtykat mlthten gyis kikrtem minden gpre, mg a Danuvira is :)

|
Eddigi elrejelzsek alapjn htvgn n is mennk valami nagyobb szlovk krt, konkrtan egy dobsinai karika rdekelne, csak j lenne tudni le van-e zrva mg a Dedinky-Betlr kzti 533-as t, mert gy lehetne egy fasza kis szerpentines krt menni.
|
Mentunk par kort a Rattal ma. Kegyetlenul huzzzz. Leveri majd a Jawakat. A fekek maradtak a regig, dehat ki akar megallni, mikor var a szeles ut. 😀
Vasarnap nekem jo lehet. 400 kobcentim van ra. 😇
|
Pntek dlutn veressk a 25 fokban gyerekek! Vasrnap mr hvsebb lesz, meg amgyis a Fhrer-frdbe kszlk Mezkvesdre.
|
[Ksbbi] [16869-16850] [16849-16830] [16829-16810] [16809-16790] [16789-16770] [16769-16750] [16749-16730] [16729-16710] [16709-16690] [16689-16670] [16669-16650] [16649-16630] [16629-16610] [16609-16590] [16589-16570] [16569-16550] [16549-16530] [16529-16510] [16509-16490] [16489-16470] [16469-16450] [16449-16430] [16429-16410] [16409-16390] [16389-16370] [16369-16350] [16349-16330] [16329-16310] [16309-16290] [16289-16270] [16269-16250] [16249-16230] [16229-16210] [16209-16190] [16189-16170] [16169-16150] [16149-16130] [16129-16110] [16109-16090] [16089-16070] [16069-16050] [16049-16030] [16029-16010] [16009-15990] [15989-15970] [15969-15950] [15949-15930] [15929-15910] [Korbbi]
|