Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [18789-18770] [18769-18750] [18749-18730] [18729-18710] [18709-18690] [18689-18670] [18669-18650] [18649-18630] [18629-18610] [18609-18590] [18589-18570] [18569-18550] [18549-18530] [18529-18510] [18509-18490] [18489-18470] [18469-18450] [18449-18430] [18429-18410] [18409-18390] [18389-18370] [18369-18350] [18349-18330] [18329-18310] [18309-18290] [18289-18270] [18269-18250] [18249-18230] [18229-18210] [18209-18190] [18189-18170] [18169-18150] [18149-18130] [18129-18110] [18109-18090] [18089-18070] [18069-18050] [18049-18030] [18029-18010] [18009-17990] [17989-17970] [17969-17950] [17949-17930] [17929-17910] [17909-17890] [17889-17870] [17869-17850] [17849-17830] [Korbbi]
Ht Pukker a 485 nagyon rezonl, lehet, h az enym szar, de az Izs ehhez kpest business class, el is hiszem, h a 350 simn szalad, csak kiegyenslyozza egymst a kt dug.
Cstrtkn Kritikl Masz 5-tl, fel kell pumplni az egszeseket, tihanyokat, kempingeket. 
|
Ez egy 634-5-s, nem 638, meg Twin, ez papron 19 LE s 155 kg.
Nomeg szerintem a kezelsi knyvkben sem vletlenl adnak meg 115-120 km/h-t vgsebessgnek......
Szval n nem hinnm, hogy a gpemmel lenne baj, az lenne tlagon aluli. Ezek ennyit tudnak. Vgre 120-at.
Fnkm sokkal modernebb ETZ 250-ese is jkorban tudott 130-at mindent bedobva, elmondsa szerint.
Az mg megint ms krds, hogy a km-rk mennyit csalnak fel-le.
Msrszt mivel kb. ugyanannyi a vge a Jwmnak, mint Sk 30 lovas modern japn XT-jnek, gy ezzel vgkpp nem vagyok elgedetlen.
|
Azrt sovny a 350-es ktszemllyel a hegyre, mert egy szemllyel skon a 140-et brmikor vinnie kne, de inkbb tbbet. 90-100as utazt a 125-s MZ-m tud, j, a 100 mr hajts neki, de a 90 sima gy. Pedig teljesen ms kategria.
|
Erdlyben 
Nem vletlen a sok szervezett cross s motoros-szn tra 
Megnzel egy romn trkpet, alig van rajta nemzeti park, ahhoz kpest, amennyi ott lehetne, ott az ilyen Bkkket, Mtrkat szerintem nem is jegyzik, olyan, mint nlunk a Bbonyi-Brc Ott a Bks-szorosnl, meg Retyeztnl kezddik a vdelem.....
|
es hol van bkk szint terep, ahol teljesen leglis a fldutas mocorgas?
|
Elvileg ha ton kapnak el termszetvdelmi terleten, akkor a kzig.brsg 100 ezer, ha nem ton, akkor "sima" term.vd.terleten 150, fokozottan vdetten 300 rug. Pl. Nagymez kzepn 300-rl indul a buli a fvn, de az ton csak egy 100-as. De ezek csak a kzig.brsgok, erre mg jhet term.vdelmi brsg, amikor kikalkulljk, hogy hny hvirgot taposhattl ki, meg hny lepke fulladhatott a fstbe, meg hny madr nemi lett zavartad meg a hangkeltssel.....szal kerekedhet itt j nagy summa jogilag. De azrt erre az esly kicsi, de viszont adott. Egy rrs motorellenes termszetvdelmi r (vagy trz rendr) igencsak megszvathat.
(aztn lehet kezdeni a vdekezst a KRESZ szablyai fell, hogy hol volt tilos tbla, hol nem, mi t, mi nem t, stb, stb....)
|
most mg csak a turistautak.hu-n nezegettem az iranyokat, aztan emlekeztbol es megerzesbol haladtunk egyre beljebb a surube. Amugy ezeken ha elkapnak mit csinalnak velem, meg a rendszamos motorral?
|
Na Sk, csak nem kaptl Grtitl vgre egy Bkk-trkpet? Vagy az okosteln tolod a TuHu-t? 
gy is kell! Rgtn meglesznek az utak, de legalbb az irny! 
Mi a mltkori Dedinkyt nyomtuk meg, hazafele a nyilasi szerpentinnel, 250 km, kicsit fostunk fent az estl, mert elgg be voltak a felhk akadva a hegyekbe, de aztn csak eltirhultak. A sztrapacska tovbbra is kevs.....muszj lesz j hely utn nzni, brmennyire is feelinges ez a hajs tparti hely.
Csetneken meg valami vetern-tali volt, tele Skodkkal, Jwkkal, csapatta is fel Dobsinnak egy j Spartak, szerintem Touring Sport volt, mert nagyon ment felfele!
Muszj lesz amgy megtartani ezt a 350-est, mert ktszemllyel mg ez a kraft is nagyon sovny az ilyen hegyekbe, skon lehet szguldozni 90-100-akkal, de mihint jnnek az emelkedk, megy is el a kraft, kevs a nyomatk a kthengeresben ktszemlynl, forgatni meg nem szeretem, meglssuk majd mit mutat az egyhengeres nagylket 250-es, de addig veszem is le a hirdetst. Br mg az is szempont, hogy ugyanilyen kisimult seggel, fllel s izmokkal rjnk haza, mint most, mert a 350-es relatve nagyon csendes, s vibrcimentes, Rka legnagyobb megelggedsre, aa Czetka sokkal jobban sztzsibbasztott.

|
Nekunk csodallatosan jo volt a nap, dt zessel indult es xt zessel fejezodott be most. A tatardomtol a kek + osvenyen, ami eleg vadregenyes es egynyomos felverettuk feherkolapai utra, onnan kisdel, onnan hollos, aztan horvolgy, a gyertyanvolgyben megpihentunk aztan tebepuszta repashuta ieanyban haladtunk tovabb. Ott megvendegeltek a favago cimborak, es adtak 30 db ilyen olyan csapagyat;-)
Hazaerve meg atultunk az xt re, es rokonlatogatoba mentunk tarkaharkanyba es tisztelt lucra |
Uraim ki merre bogetett ma? Marmint motorral;-)
|
Na Petk, szerencss utatok volt? Milyen volt a sztrapacska? 
|
Elmegy lassan az egsz nap.
|
Sk te akko DT-zel?
Na kakas mi reggeliznk, aztn valahova g, hvlak mg.
|
Az hibtlan t Sk DT-vel, kb. mint a Hr-vlgy, kicsit kvesebb.
Az a ngrdi rsz elg lightos, gyernk akkor egy Szomolnokot, csak a msik irnybl, Krasznahorkn nyitva egy ebddel.
Br Sziksksz fele szvesebben mennk oda, csak vhol hamarabb kne kaja, nemtom ott Szomolnok fele volt-e valami j hely.
|
Mlyinka - Csernely - Susa - Jne - Tajti - Mtraszele - Bkkszk - Eger, ez 230km, csak egy tlet.
|
Itt Becskehzn mg lttuk is a szarvasokat, nem csak hallottuk. A villmls meg az es az pont ott volt, de mire odartnk elllt, uh mkunk volt, csak bellrl ztunk el s hol szeretnl sztrapit enni Petk? Dedinky-t mr kicsit unom, az elmlt egy htben ktszer jrtam ott. De felfedeznm mr ezt a ngrdi szlovk oldalt.
|
Mi legyen ma motoros fronton? En repashutara is hivatalos lennek ebedre, meg alkatreszert, lehet felmegyek dt vel. A terkepen larom hogy a hor volgybol el lehet jutni repasra. Puxi milyen ut az, jartal mar arra? |
Bizony Gabika, nem csak a szarvasoknak all ilyenkor;-)
Gondoltam ra hogy fent meg jobb, de ott is olyan jo surunek tunt az erdo. |
[Ksbbi] [18789-18770] [18769-18750] [18749-18730] [18729-18710] [18709-18690] [18689-18670] [18669-18650] [18649-18630] [18629-18610] [18609-18590] [18589-18570] [18569-18550] [18549-18530] [18529-18510] [18509-18490] [18489-18470] [18469-18450] [18449-18430] [18429-18410] [18409-18390] [18389-18370] [18369-18350] [18349-18330] [18329-18310] [18309-18290] [18289-18270] [18269-18250] [18249-18230] [18229-18210] [18209-18190] [18189-18170] [18169-18150] [18149-18130] [18129-18110] [18109-18090] [18089-18070] [18069-18050] [18049-18030] [18029-18010] [18009-17990] [17989-17970] [17969-17950] [17949-17930] [17929-17910] [17909-17890] [17889-17870] [17869-17850] [17849-17830] [Korbbi]
|