Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [20709-20690] [20689-20670] [20669-20650] [20649-20630] [20629-20610] [20609-20590] [20589-20570] [20569-20550] [20549-20530] [20529-20510] [20509-20490] [20489-20470] [20469-20450] [20449-20430] [20429-20410] [20409-20390] [20389-20370] [20369-20350] [20349-20330] [20329-20310] [20309-20290] [20289-20270] [20269-20250] [20249-20230] [20229-20210] [20209-20190] [20189-20170] [20169-20150] [20149-20130] [20129-20110] [20109-20090] [20089-20070] [20069-20050] [20049-20030] [20029-20010] [20009-19990] [19989-19970] [19969-19950] [19949-19930] [19929-19910] [19909-19890] [19889-19870] [19869-19850] [19849-19830] [19829-19810] [19809-19790] [19789-19770] [19769-19750] [Korbbi]
Nalam a naran ssarga megy a trafora, a fekete feher a leallito, ami szetkapcsolja a testet. A lila fekete fix hogy a jelado, az aramot a cdi pedig szerintem a feheren kapja. A gyujtasalaplapon ugy nez ki hogy az a fekete bedobozolt tekercs termeli az aramot a cdi reszere.
De egy rajz es szinkod itt is segit, maskent ezt nem is lehet |
Ok, a fesszabot akkor mr be tudom ktni, de a CDI-alaplap-traf kombval mi a helyzet? Meg a gyujttekercsrl is kt vezetk jn, melyiket kell testelnem a gyujtskapcsoln? Van itt baj mg....
|
Bari a duci, gy nz ki.
Nekem szerencsre hibtlan a Babetta gyjts a Rat Simsonon. Viszont mivel a nagyobb blokk tbb ht termel, s ugye burkolt minden oldalrl, csak ellrl nem, gy melegen, mr nem kap elg levegt a motor (vagy inkbb tl meleget kap). Mentem Sajpetri fel, bemelegedett nem prgtt 4ezer fl. Levettem a direkt a szrt (az is sokat enged t pedig) s megtltosodott a gp.
gyhogy ki kell vezetnem a lgszrt a burkolaton kivlre. Vagy csak tlen hasznlom a motort. 
|
Ne.
Az enym a msodik, az 1800 Ft, a lapos. Az els az 1700 ft-os, a duci.
Sense-vilgts (prhuzamosan a vilgttekercsrl az gkre men vezetkkel)
Regler-tlttekercs
GND-test
+Akksi

|

A lbkiosztsa lltlag ez.
|
Az egyfazisu yamaha rendszereknel, mint pl a dt 4 fele szinu vezetek szokott lenni. A feher a gyujtasalaplap kozos pontra kotott vilagitotekercseitol jon a szabalyzoba. A fekete a testrol megy a szabalyzoba. A sarga a nagy aramerossegu mar szabalyozott, de valtakozo aramu vezetek ami a vilagitashoz megy. A piros pedig a kis aramerossegu, szabalyzott, es egyeniranyitott kivezetes az akksi tolteshez. Kell keresni egy rajzot a neten, hogy melyik lab micsoda. |
n 3000-rt vettem nla ugyanazt, vagyis ezt a 2JA-hoz valt 
|
Van mr vilgts is az MX-en! Vettem a dagadt finl ilyen Yamaha-licence gagyi 12 V-os feszszablyzt 1800-rt, s mkdik is! Hogy meddig az mr ms krds, de szpen levgja a feszt 13-14V-nl kb. flgztl, amgy a gyri rendszere 6V-os lenne. Volt 1700-rt is az olcsbbik, de nem zsidskodtam, zsebbe nyltam kemnyen 
|
Ha gyri, ha nem, egy hnys ez a plexi.
No, most vertem telibe a DT-t a cstrtki mocorgs utn, s szinte vgig ktszemllyel, a nem ppen knnynek mondhat 78 km-es terepen 5,4-es a fogyaszts. Az elz szerdai szl 90-es hasonl krmn csak 4,6 volt. Az ilyen rtkekre nem panaszkodom....ezek valahogy ersen kompenzljk azt a pr LE lemaradst az XT-hez kpest.....
|
Pedig ez kajak gyri plexi Gerikm, s aranyrban megy...
|
Ki a fasz rak ilyen gusztustalan plexiket j formj vetern motorokra meg minek, meg nem rthetem.
|
Es a nemvotmertomhogyszar? |
plusz jtt mg pr hasznos aprsg is pluszba...
|
Na a j vetern-hordoz Nissan ismt bizonytott, gy Oroshzrl egyenesen a garzsomba kerlt kt idelis kabt a Pionyromhoz, hogy Petk most mr nyugodt szvvel Idelozhassa le a kk gpet, ami nemsokra okker lesz (4 vszak mlva), plusz ebben a j gyri idelis bord sznben is tndklhet majd, ha pp gy tartja majd kedvem. Lehet cserlgetni a gnyt, pr csavar tartja csak, nem nagy mel tszerelni. A harmadik (msodik gyri bord) szetthez meg hozok majd szlovkbl egy lergott Jawa 21 Sportot, csak hogy teljes legyen a kis Jawa-sor... 





|
Na kiugrott a hts futm is, megy nagyban a nylvny-hegeszts, az is tnkre volt mr a szaki szerint... szval haladgat szpen lassan a maga tempjban, deht 10 hnap utn mg mindig csak itt jrunk:





|
[Ksbbi] [20709-20690] [20689-20670] [20669-20650] [20649-20630] [20629-20610] [20609-20590] [20589-20570] [20569-20550] [20549-20530] [20529-20510] [20509-20490] [20489-20470] [20469-20450] [20449-20430] [20429-20410] [20409-20390] [20389-20370] [20369-20350] [20349-20330] [20329-20310] [20309-20290] [20289-20270] [20269-20250] [20249-20230] [20229-20210] [20209-20190] [20189-20170] [20169-20150] [20149-20130] [20129-20110] [20109-20090] [20089-20070] [20069-20050] [20049-20030] [20029-20010] [20009-19990] [19989-19970] [19969-19950] [19949-19930] [19929-19910] [19909-19890] [19889-19870] [19869-19850] [19849-19830] [19829-19810] [19809-19790] [19789-19770] [19769-19750] [Korbbi]
|