Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [21669-21650] [21649-21630] [21629-21610] [21609-21590] [21589-21570] [21569-21550] [21549-21530] [21529-21510] [21509-21490] [21489-21470] [21469-21450] [21449-21430] [21429-21410] [21409-21390] [21389-21370] [21369-21350] [21349-21330] [21329-21310] [21309-21290] [21289-21270] [21269-21250] [21249-21230] [21229-21210] [21209-21190] [21189-21170] [21169-21150] [21149-21130] [21129-21110] [21109-21090] [21089-21070] [21069-21050] [21049-21030] [21029-21010] [21009-20990] [20989-20970] [20969-20950] [20949-20930] [20929-20910] [20909-20890] [20889-20870] [20869-20850] [20849-20830] [20829-20810] [20809-20790] [20789-20770] [20769-20750] [20749-20730] [20729-20710] [Korbbi]
n az XT-t meg is hirdettem, most mr nem fstl, nem eszi az olajat, ki 4T-ztem magam vele, most kell eladni, felemeltk itt a ktelezket is, rendszm-cskkentst indtok a garzsban.
|
Vegyl egy Trophyt Kakas......mr a 150-es is megenn az IZS-t, Pancst, ilyeneket, a 250-es meg aztn a Jwkat is......s az mr azrt egsz veternos is.
|
Hogy egymasnak tudtok esni a muszaki aprosagokon;-)
Alapvetoen ez az egesz banda egy hobby szintu ganyolo brigad, es megis mindenki milyen jol elszorakozik, bont vagy epit, de nem henyel!
Az ujra osszerakott xt-m csak 110 et megy nyelgazon a szikszoi partnak felfele, de boven eleg akkora sebesseg nekem. Igaz nem lett megfuratva es a dugo is megragadt mar a szlovak turan...dehat ez van, 2000 km et mentem vele 1 ev alatt....gyork meg sisko egy erosebb heten belever ennyit;-) |
Nzz ki egy csepptankos Jawa 350-360-at Kakas, 200 ezer krl is fel szoktak tnni a Jfogson, de csak 1-1 napokra.
|
Ht nem tudom, nekem a 250-es csepp bven j ktszemllyel is, mg a Bkkben sem rzem gyengnek, j nyilvn nem egy VFR utn. Nem kell kinyomni a szemt, s rezheten jl megy. A 175-s se volt rossz, de azrt az a ktszemlyt jobban megrezte, de igazndibl nekem az is elg lenne mg most is.
|
Olyan j lenne egy ersebb vetern (nem kocka 638-ra gondolok), mert kt szemllyel a jelen motorjaim olyan lomhk, h nyelezni kell ket pusztn ahhoz is, h felvegyem a forgalom ritmust. 
|
n csak a km-rk hitelessgre cloztam, mert szria 120-as Skodkrl is nem egy fot volt a frumokon 160-180-as rallssal 
Amgy egy MZ250 alap, hogy jobbat megy, mint a 634-es, ez nem 638, meg Twin volt JET-es karbival, ez csupn 19 lovas, rgi sztats karbival, s dg 155 kg. Nem keverend Nem sokkal volt ersebb, mint a csepptankosom, viszont a kthenger miatt jval komfortosabb volt.
|
Ok, hogy ez a kt jrmved pp ersebb, de az egyik 350-es, a msik 125-s, illetve az egyik egy Golf, a msik egy Wartburg 
GPS-es tesztet mondjuk n is akarok csinlni. A 125 is kevs, annyit 250-es MZ-k mennek.
|
A 350-es Jwmnak bedugult kipuffal volt 110 a vge, utna mr 125 lett ra szerint, a gyri adat pedig 115-120, soha nem volt 140, meg hasonlk, az egy dolog, hogy mit mutat nmelyik ra. n elhiszem hogy az MZ-d megy 120-al, de azzal a Jwval brmikor megettem volna, meg szerintem a jelads 150-el szguld Wartburgod is megelznm a Golffal, de nekem ott mg csak 130-at mutatna az ra 
n mg egyetlen jrmvemet sem adtam szerelhz, nem is mernm senkihez(taln Fldnyihez), kivve specilis gpmunkt, s ksznik szpen nagyon jl teljestenek az esetlegesen bovdennel turkszolt fvkk, csavarhzval feszegett nha nem is sszetartoz blokkfelek, kalapccsal noszogatott ftengelyek, 5000ft /l alatti olajok, sorolhatnm, sszel kell csinlni, s mkdik a "nem paprforma" is, mr vtizedek ta, nem csak nlam......
|
Megrte az egy hetes fts feljts a kombin, igazi szauna lett benne, nagyon frank. s minden elektronika is mkdik 



|
Mentem n mr messzebbre is Sisk, a megyt kb bejrtam, de gurultam mr t Egerbe is meg ilyenek szimval, azeltt meg verhval, danuvia blokkal csak te nem tudsz ezekrl. Mint ahogy n sem tudok a te tridrl, mert megmondom szintn n tged vetern motoron 1x lttalak, a bkkszenti felfutn valami pannnival ami tbbet dgldtt mint ment. Ezen kvl csak a BMW-vel lttalak. De elhiszem hogy van msod is ami zemkpes. Na de hagyjuk is ezt, mindenki szereljen gy ahogy akar s menjen azzal amivel akar. Csak Burkusnak csinlja mr meg valaki a motorjt 
|
Kakas, nyilvn te is rzed a klnbsget a puha rzdrt meg a bowdenvg kztt.
De minek is vitatkozok ,,napi szint veternosokkal", akik nem tudnak klnbsget tenni mkd s j motor kztt, ott volt pl. Petk 110-es vgsebessg Jawa 350-e, nem fogja nekem senki se megmagyarzni, hogy az gy hibtlan volt 
Egy jrmnek tudnia kell a gyri vgsebessgt, vagy legalbb alulrl karcolni azt. Ha egy motor adatlapjn 145 km/ra van s 30 kW, akkor ha nem tud menni 140-et s nem ad le 25 kW-ot, akkor szar. Ezen nincs mit szpteni, meg mentegetni, hogy ,,de ht gy is megy". A bogaras meg szims rvek meg egyszeren rhejesek, ha n gy szerelnm a BMW-t, ahogy egy Rigt lehet, akkor tbbet tolnm, mint amennyit jrok vele. Nem igazn hat meg a szoksos ,,Sisknak alig van mkd motorja" szveg se, mivel n gy vagyok vele, hogy ha egy motorom megy, akkor legyen benne er s legyen megbzhat, meg legyen rendben a futm, ha ez nincs meg, akkor meg nem izgat, hogy zemkpes-e, mert nem lveznm a hasznlatt. Ott van pl. a Wartburg, j, egyelre gy nz ki, ahogy, de nem brtam nyugodni addig, amg nem kapott zsrj gumikat, egy rendes karbibelltst, trafsort meg egy jelads gyjtst, s nem hzattam ki 150-ig. Egyszeren zavarna, ha nem brna jl menni gy, hogy kzben brmikor r is merjem bzni magam. Az eszttikai rsze meg jval ez utn kvetkezik, mg mieltt valaki belektne a jelenlegi men dizjnba 
Az MZ tzezer km utn is ugyanolyan erben van, mint frissen, bejrats utn volt, s ha brmikor elveszem, mehetek vele addig, amg idm s pnzem brja. s soha nem kmlem, ha tpni van kedvem, akkor tpem neki. A szoksosnak mondhat tbb szz kilomteres trim eltt soha nem ksztem fel az adott jrmvemet, csak felpakolok s elindulok, akkor is, ha -15 fok van, meg akkor is, ha 38. s ezt el is vrom tlk, hogy megtehessem. ,,Kibrja a Bogr is" meg ,,szomszd pistike is ezt csinlja a shvrghlijn, mgis beindul" hozzllssal nem tudnk ilyeneket csinlni. Ennyit arrl, hogy ,,aki napi szinten veternozik mint mi, azok tudjk a frankt", Gabika maga hnyszor jrt a lyuksi bnyatelepen tl brmelyik motorjval? Mert szerintem egy teli tankot nem jratott ki mg soha letben gy, hogy ne Miskolcon tlttte volna jra 
Szval nehogy mr mg n rezzem magam hlybbnek, mert van bennem mszaki ignyessg 
|
ja s attl hogy vetern nagymotorom nincs, a bogron is van karbi, meg a szimkon is.
|
Na ha mr Kakas is a mi oldalunkon ll akkor csak nem beszltem n se flre. Aki napi szinten veternozik mint mi, azok tudjk a frankt 
|
Van itthon pr szz mter 0.04-es rzdrtom, olyan lgy, h megrgom, nehogy mr felkarcolja a fvkt, ha sszel, fnoman tbjtatom rajta, nem a hegyvel basztatom, uh Petknak adok igazat, mert van az a retek, ami ztatssal nem fog kijnni.
s azrt valjuk be Petkkal neknk elg sok mkd motorunk van Sissk! 
|
Ez a polgi pt lesz Sk?
Hallom mozgoldtatok a htvgn Pcinban a kollegkkal... 
|
Ignyes muzsika 
|
Na Petk, azt hittem, hogy valami j rvvel fogod menteni a majdnem menthetetlent, de nemhogy felhoztad volna, hogy ha mr drttal karcolszod a furatot bellrl, legalbb valami puha rzdrttal teszed, mg fell is mltad a bowdenbl kitpett aclszllal, nem is rtem, mire fel vagyok ilyen optimista 
|
[Ksbbi] [21669-21650] [21649-21630] [21629-21610] [21609-21590] [21589-21570] [21569-21550] [21549-21530] [21529-21510] [21509-21490] [21489-21470] [21469-21450] [21449-21430] [21429-21410] [21409-21390] [21389-21370] [21369-21350] [21349-21330] [21329-21310] [21309-21290] [21289-21270] [21269-21250] [21249-21230] [21229-21210] [21209-21190] [21189-21170] [21169-21150] [21149-21130] [21129-21110] [21109-21090] [21089-21070] [21069-21050] [21049-21030] [21029-21010] [21009-20990] [20989-20970] [20969-20950] [20949-20930] [20929-20910] [20909-20890] [20889-20870] [20869-20850] [20849-20830] [20829-20810] [20809-20790] [20789-20770] [20769-20750] [20749-20730] [20729-20710] [Korbbi]
|