Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [23589-23570] [23569-23550] [23549-23530] [23529-23510] [23509-23490] [23489-23470] [23469-23450] [23449-23430] [23429-23410] [23409-23390] [23389-23370] [23369-23350] [23349-23330] [23329-23310] [23309-23290] [23289-23270] [23269-23250] [23249-23230] [23229-23210] [23209-23190] [23189-23170] [23169-23150] [23149-23130] [23129-23110] [23109-23090] [23089-23070] [23069-23050] [23049-23030] [23029-23010] [23009-22990] [22989-22970] [22969-22950] [22949-22930] [22929-22910] [22909-22890] [22889-22870] [22869-22850] [22849-22830] [22829-22810] [22809-22790] [22789-22770] [22769-22750] [22749-22730] [22729-22710] [22709-22690] [22689-22670] [22669-22650] [22649-22630] [Korábbi]
Már az is megvolt, igaz sosem újra, hanem jobbnál jobbb használtakra, dehát abból se lehet mind pont ugyanúgy szar :)
|
Mielőtt bebontod a motort, cserélj benne gyertyát 
|
Az XT-émnek viszont van egy lappangó, néha-néha előjövő hibája, amire eddig azt hittem, hogy besokall, túlfolyik a karbi, de ezt már kezdem elengedni, mert egyrészt semmi túlfolyást nem tapasztalok, másrészt meg tegnap a 37-esen hazajövet bőven volt időm tesztelgetni az általában akkor előjövő jelenséget, ha sokáig megyek szinte egygázon, tartósan beállva egy tempóra. Most is a 37-esen este többször előjött, meg múltkor a Bükkbe felfele is Csókás után a hosszú egyenesben. Ilyenkor egyik pillanatról a másikra kissé elgyengül a gép, olyan érzés, mintha visszább engedném a gázt hirtelen, holott nem teszem, a hangja is más lesz, eltompul, és belomhul, mintha mondjuk a 20 lóból elmenne vagy 5, nehezebben akar pörögni, traktorosabban veszi a lapot, olyan, mintha szorulna, de nem az. Megállva alapjárat tökéletes, és túráztatva bele-bele lövöldöz a kipuffba. Direkt elzártam a csapot menetközben utazótempóban többször is, hogy kiürüljön a karbi (volt időm), de ettől se javult semmit, kartergázcsövet is lehúztam, szívatót is húzogattam rá, semmi változás, aztán egyszercsak rúg egyet, és megjön a kraft, felsfirssül a motor, a hangja is ércesebb lesz. Úgyveszem észre az gyorsít a dolgon, ha kicsit lassítok, gyorsítok, kizökkentem az állandóságból a gépet. Tegnap is csak a monoton 37-esezésen jött elő, de ott vagy 3-4-szer. A hangja is megváltozik, a Bükkben először azt hittem, hogy a fülem dugult, meg pukkadt ki, de most már tudom, tuti nem. Utána olvasva azt írják, vannak olyan CDI-ik, főleg 4T-ben, amik az előgyújtást is állítják menetközben, mondom lehet itt a gond, és néha utógyújtást ad neki. De ma kicseréltem a másik blokkomhoz kapott CDI-t, és semmi változás, mindkettő csaknem lehet szar.
Holnap még a levegőszűrő szivacsát kicserélem/kiveszem, bár ez nem hinném, hogy csak úgy néha bedugul, aztán kitisztul.
A fő gyanum már a kipufogóra kezd terelődni, nem abban van-e valami elszabadult lamella, vagy valami kokszdarab, ami néha bedugítja, mert érzetre meg fülre is teljesen olyan a jelenség, mintha valaki befogná a kipuff végét néha-néha. De volt már leszedve, nem zörgött benne semmi, és a főbaj, hogy ez egy ilyen gyári, teljesen a hengertől a motor végéig egybehegesztett, az akkori szórólapok szerint extra csendesnek titulált rendszer, amit így megbontani se tudok.
|
Kimosattam már 2 év után a véknyabb motoros dzsekim muterral, mert már elég hányás volt, hát nem szétmorzsolódott benne a két vállprotektor, a többi nem....... De sebaj, a tóról hazajövet az Angyalmotorba volt jóárasított, 1000/db-ért. Egész meglepődtem....eddig itt csak csillagászati árú cuccok voltak, most meg elég sok ilyen elérhető árú, gondolom ebayes "gagyi" cucc van, ez pozitív A kis DT50-esem egyre jobb, 60-65-ös utazót viszi, mint a szél, a városban is húzok el a 60-ra beállt sorok mellett, nemtom honnan ennyi erő egy ilyen régi, adatlap szerint 3 lovas 50-esbe......a Danuviával még az éven nem is mentem, annyira kielégít ez a kis zümmögő. És még kívánja is a fúrózást.
|
No ez tényleg szép karika volt 
|
Kalandos volt a mai nap is, délután kiugrottam kicsit a Zemplénbe, Regéctől bevetettem magam a sűrűjébe fel a Mlaka-rét fele, mondom meglátogatom már Kakast az őrszobán a hegy túloldalán, hát el is jutottam odáig, csak kissé később, mint terveztem, este fél 10-re csak, mert jött egy jókora zuhi, és hát mivel hazáig még jócskán volt km, így inkább megvártam az Eszkála erdészház melletti kis fedett pihenőben a végét egy teljes órán át, hogy ne ázzak szarrá, aztán indultam csak le Hotykára az addigra jól felázott, térképről kinézett dózeren, erősen sötétedésben. 10 fele indultam haza a 37-esen a vizit után, hát erősen unalmas és egyhangú volt az a 1,5 óra a nagy sötétben.....180 km-rel zártam ezt a túrát. Déltájt meg még tavaztam a kis DT-ével. Jól indult a szabi ;)



|
Ez a Nyék nagyon beadta......
|
A mi Skodank TY04-42 volt. Regi szep idok. 😊 |
Szép flotta, de nagyfater fényképezőgépe sokkal jobb képeket csinált, mint a kínai mobilod, vagy nemtom mivel csináltad ezeket a kis kockás fotókat... 
|
ugyanazon a helyen Nagyfater és Pukk a 120-assal jópár évvel ezelőtt 

|
A flotta bogárhát, lépcsőshát, kombihát 





|
Én is pókolom már az Izsre a cumót, 6-ra ki szeretnék érni, mert még csobbannék a napsütésben!
|
Na mi 5-kor indulunk ki, Kistokajban még nyalunk egfy jó tekert fagyit útközben!
Szesz legyen mindenkinél kellőszámban, ne szomjazzunk!
|
Ez ám a jó iroda Gabó, munka közben az ablakból figyelemmel kísérheted a príma barcikai panelbuxák nemi életét is! 
|
Holnap 4-5-től Nyék fixen, Bübü csinált is valami Faces eseményt, csak gondolom alig hívott be pár embert.
Ha olvastam volna fórumot, kinéztem volna ma a tóra, így részemről csak a ma esti bicajos városi sör jöhet már számításba! Arra vevő vagyok!
|
ma csak én parkoltam a munkahelyi parkolóban, méghozzá egy príma csehszlovák kocsival.
a szokásos délutáni sajószentpéteri dugóban sem főzte meg a vizet, úgyhogy fogja bírni 

|
Ha komolytalan ez a nyék, akkor legalább a városba menjünk le egy sörre ma este. Engedni kéne már a nyarat! Mi Nórival most indulunk Mályiba hátra, aki csobbanna, ott megtalál minket! 
|
PÉNTEK!!! 

|
Hát Puxikám, lassan járj, tovább érsz...meg a gép is tovább tart... 
|
[Későbbi] [23589-23570] [23569-23550] [23549-23530] [23529-23510] [23509-23490] [23489-23470] [23469-23450] [23449-23430] [23429-23410] [23409-23390] [23389-23370] [23369-23350] [23349-23330] [23329-23310] [23309-23290] [23289-23270] [23269-23250] [23249-23230] [23229-23210] [23209-23190] [23189-23170] [23169-23150] [23149-23130] [23129-23110] [23109-23090] [23089-23070] [23069-23050] [23049-23030] [23029-23010] [23009-22990] [22989-22970] [22969-22950] [22949-22930] [22929-22910] [22909-22890] [22889-22870] [22869-22850] [22849-22830] [22829-22810] [22809-22790] [22789-22770] [22769-22750] [22749-22730] [22729-22710] [22709-22690] [22689-22670] [22669-22650] [22649-22630] [Korábbi]
|