Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [9189-9170] [9169-9150] [9149-9130] [9129-9110] [9109-9090] [9089-9070] [9069-9050] [9049-9030] [9029-9010] [9009-8990] [8989-8970] [8969-8950] [8949-8930] [8929-8910] [8909-8890] [8889-8870] [8869-8850] [8849-8830] [8829-8810] [8809-8790] [8789-8770] [8769-8750] [8749-8730] [8729-8710] [8709-8690] [8689-8670] [8669-8650] [8649-8630] [8629-8610] [8609-8590] [8589-8570] [8569-8550] [8549-8530] [8529-8510] [8509-8490] [8489-8470] [8469-8450] [8449-8430] [8429-8410] [8409-8390] [8389-8370] [8369-8350] [8349-8330] [8329-8310] [8309-8290] [8289-8270] [8269-8250] [8249-8230] [Korbbi]
Akkor valami hozzm hasonl lgyszv kzszolga lehetett a vizsgabiztos 
2013.03.18 19:31 Sakoo „
Trabinla szvatval kell jtszani, nha torpan az is akkor kuplung gzfrccs s megy tovbb.... De a lnyeg, az NKH-ban lemszakizott a Dt zoksz nlkl, btyks gumikkal Jatt nlkl, s mindezt 4390 rt!
|
 
Uraim, kne megint kzs hsvti locsolkods, befrs, buszos villamosos vonuls, mert letem egyik legjobb hsvtja volt....:-)))
|
jaja :-) optt mg volt avgy 25 centi h, alig akart keresztbe menni, 3 as telin is elkapart, de simn elment a hban!
|
Marcipn ltta az egyetemi buszmegllbl ahogy megforgattad a Dt-t az volt az rmkr ?
2013.03.18 19:31 Sakoo „
Trabinla szvatval kell jtszani, nha torpan az is akkor kuplung gzfrccs s megy tovbb.... De a lnyeg, az NKH-ban lemszakizott a Dt zoksz nlkl, btyks gumikkal Jatt nlkl, s mindezt 4390 rt!
|
Trabinla szvatval kell jtszani, nha torpan az is akkor kuplung gzfrccs s megy tovbb.... De a lnyeg, az NKH-ban lemszakizott a Dt zoksz nlkl, btyks gumikkal Jatt nlkl, s mindezt 4390 rt!
|
Bizony-bizony, az egyik legbosszantbb dolog az autkarbiknl a torpansi "lyuk" megszntetse. Ha van. A Bogrt azrt szeretem nagyon, mert semmi ilyen nincs, se hidegen, se melegen, olyan, mint egy j aut, ahogy beindul, hidegen is, mr nyomhatom neki telin, nem krdez vissza, nem horkol, nem torpan, nem fuldoklik. De mondjuk abban 125-s fvka van, nem 108-as, mint a Skodban.
|
Jk ezek a karbis gpek. Nem hagynak unatkozni. De legalbb magad tudod orvosolni a hibt. Azrt meg kell nzni az AC eleget nyom-e, membrn nincs-e kiszakadva. De gyis tudod. 
Asconn vgre taln gynz ki lehet be tudtam lltani, hogy ne rngasson hrtelen gzadskor. Ha pillangszelep nem zr, akkor kis leveg megy be a torkon keresztl. Gzadskor kinyit a pillang s nem tud elg benzint spriccelni hozz, gy fullad egyet s csak utna kezd el indulni. Nagyon zavar.
Amgy az sem mindegy mennyi a benzinszint. Alapjrat s utn alacsnyon fordulaton az alapjrati benzin mennyisg is szmt s meghatrozza a rszterhels keverkkpzst. Teht alacsony benzinszintnl alacsony fordulaton terhelskor, lehet szegny lesz a keverk, gy elgyengl a gp.
De az igazsg az, ha mg belltva sincs normlisan egy karbis akkor is elvergdik s nem hagy cserben. 
|
Megszivatott ma a 105-s, kimentem Rkval kutyt stltatni a Csanyikba, aztn utna mivel mg prma id volt, felakartam ugrani Magoskre, igenm, de a Skoda nem gy akarta! Ahogy rfordultam az massai trl a szerpentinre, jtt a kanyar, emelked, vissza 2-3, terhels a motornak, s elkezdett bakkecskzni, lefulladni, mintha kitankolna. Mondom a fene. Mivel szoks szerint j ha 2-3 liter benzin van a tankban(meg kannba 1-2 l tartalkba), elgondolkoztam, hogy kifogyott-e, de brhogy kalkulltam, azrt 20 l-t csaknem eszik. Indtom jra, pccrff. Megyek kb 200m-t, pr kanyart, jra fulladozik, lell. Ha gyes voltam alapjraton maradt, jratom flpercig, megint megy 200m-t hibtlanul, megint megll, jrats, jra 200m, ez gy ment vagy 5-6 alkalomig, mr a csksi elgot is elhagytuk, aztn meguntam mr, pedig mr nem sok kanyar lett volna htra, de a tkm ki lett. Megfordulatm s irny vissza. s lss csodt, lefele, meg skon semmi baja, mint, ahogy tegnap is voltunk vele, jelt nem mutatta a hlyesgnek. A tanknak htul van a kivezetse, teht partnak felfele elvileg az uts cseppeknek is ki kell jnnie. Ezekszerint csak akkor jn el ez a hiba, ha sok benya kell a motornak folyamatos terhelskor, kirl a karbi, felteheten a benzinszr el van dugulva, mr mltkor is takartottam, mert sznig volt retekkel, pedig n vettem mr r, s nem tud egy bizonyos trfogatramtl tbb tmenni rajta. Vagy a tank szellzcsve, vagy netn az AC. De n a szrre tippelek. Szrakozhatok itt vele, ilyen egy 15-16 ve ll s jra zembehelyezett aut. Majd kiforr lassan 
gy inkbb meglltunk Lilln megnzni a vzesst 

|
ETZ tankjra val Z betje van valakinek elad?
ksz
|
Bealudtam Kakas tegnap este, lttam volt vagy 10 nemfogadott hvsom tletek 
|
Kinylik a bicska az ember zsebben attl, ahogy ezek a buzik viselkednek! A villamos ajtajn dobljk ki a srsvegeket az utcra! De tnyleg konkrt buzik, lertt azokrl! s csodlkozik a ni, h egyre szlsjobbosabb az orszg! Ht mgjra mind!!!
|
Ht gy ltszik nem. De nem is baj... Rakjunk tzet a barlangba! |
A fl1 Shell az j. De pontosak legyetek, gy is mr elg ks lesz.. Nem iszol Sk?
|
No rendben, akkor kln megyek, nikinek fj a bokja s nem mlik el, itthon akar maradni. Teht geri s pc ha olvasstok, hozzm belhetsz. Tali meg legyen fl 1 a vologdai shell kton! |
Na mr reggelizek, nyilatkozzatok!
|
Na skacok. Most keltnk fel. Akkor menjnk ma? Igaz, hogy holnapra lehet naposabb id lesz, de htf meg mr munkanap, s azrt nem lesz stagalopp a nagy hban kriclni. Meght ugye azrt pitykzni is akarunk picit, az is befraszt estre.
Ma ki jnne?
Sk, Kaks, Gab, n, Edit, Sisik?
Kb. j lenne 12, 12.30, 13-kor talizni kint a majlisnl. Sk meg Sisk nzzen ki egy 1-est, s akkor ahhoz igazodunk. Kakast mg tkzben felvehetjk, tbaesik, meg befr mg, Rka gyis meg akar llni a Relba kint.
|
Puki mg alszik, lehet nem is akar majd autzni, de ha mgis akkor oda belnk mg mi Edittel, meg ugye Puki Rkval s akkor az mr tele. Szval Sk szerintem hzd el a trabit. Nekem a bogr a garzsban, eltte fl mteres htorlasz lefagyva lejtn gyhogy nem tudok killni 
|
[Ksbbi] [9189-9170] [9169-9150] [9149-9130] [9129-9110] [9109-9090] [9089-9070] [9069-9050] [9049-9030] [9029-9010] [9009-8990] [8989-8970] [8969-8950] [8949-8930] [8929-8910] [8909-8890] [8889-8870] [8869-8850] [8849-8830] [8829-8810] [8809-8790] [8789-8770] [8769-8750] [8749-8730] [8729-8710] [8709-8690] [8689-8670] [8669-8650] [8649-8630] [8629-8610] [8609-8590] [8589-8570] [8569-8550] [8549-8530] [8529-8510] [8509-8490] [8489-8470] [8469-8450] [8449-8430] [8429-8410] [8409-8390] [8389-8370] [8369-8350] [8349-8330] [8329-8310] [8309-8290] [8289-8270] [8269-8250] [8249-8230] [Korbbi]
|