Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [11109-11090] [11089-11070] [11069-11050] [11049-11030] [11029-11010] [11009-10990] [10989-10970] [10969-10950] [10949-10930] [10929-10910] [10909-10890] [10889-10870] [10869-10850] [10849-10830] [10829-10810] [10809-10790] [10789-10770] [10769-10750] [10749-10730] [10729-10710] [10709-10690] [10689-10670] [10669-10650] [10649-10630] [10629-10610] [10609-10590] [10589-10570] [10569-10550] [10549-10530] [10529-10510] [10509-10490] [10489-10470] [10469-10450] [10449-10430] [10429-10410] [10409-10390] [10389-10370] [10369-10350] [10349-10330] [10329-10310] [10309-10290] [10289-10270] [10269-10250] [10249-10230] [10229-10210] [10209-10190] [10189-10170] [10169-10150] [Korbbi]
Nono! Ami az als kpen van az fehr. Az eredeti zld az olyan mint nekem a starom j korban.

2014.03.29 20:50
Gabo
„ ezt a gyri svargli zldet magyarztam, hogy szp lenne


|
ljen a napi csaj! Meg Jikov mrnk r! 
s persze Pnya, Kakas, BT, Sisk, akik fradsgos munkval 9 v lls utn mgiscsak tltost faragtak a Mustangbl!!!
|
Az hibtlan 
|
Remlem a napi csajban azrt egyetrtnk 


2014.03.30 20:08 Bari „
Senkivel s semmiben nem rtek egyet.
|
Senkivel s semmiben nem rtek egyet.
|
Ht de a DT mita vetern? Az pont az a kategria, amit thetsz-vghatsz s nem krdez vissza. A te gondod ott van, hogy 110-es tuning szetteket pakolsz a 80-asra, nagy karbival. Ez pont Ipacs esete a Simsonnal....rdekesmd 27 gyri Simsonnal nem volt baj, csak neki hullott szt a rezs hzott hatfelmls 90-ese 
Tegyl r egy gyri 80-es szettet, 5E egy bontott henger, 4E egy j dugatty, s fogadd el, hogy egy 80-as motorod van, ami 2 szemllyel nem fog neked 80-al thastani a Bkkn, meg Parasznynl a domboldalon sem fog llhelybl felmenni, ha tbbet akarsz, vegyl nagyobbat! Ja s ne furass hengert, mert az ilyen bejratgatsokkal mindig csak a gond van, hol van arra trelme az embernek, hogy 1000 km-ig ne nyelezd, ht ilyen a vilgon nincs, inkbb legyen kicsit gyengbb, de azonnal verethessem.
|
no ipi gpe aznap 5 szr dobta le a zgert, ebbl egy az n saram...amugy nagyon jl ment sokkal jobban mint a dt.
node estre sikerlt kitni az n dt met is mert miutn mindenki eltnt mg reztem hogy csapatnk gy egy kicsit s felkldtem ostorosra a legmeredekebb szakaszon....s hazafele meg a szentannnl egy furcsa hang....s bellt a a blokk, vagy eltrt a ftengelycsapgy vagy mittudomn le is szarom ahogy van... szval a baj hogy mr meguntam azt hogy nem gy mennek a motorok ahogy n akarom, nem szarok be mr ah hzok egy kvr gzt ezrt jrok mindegyikkel frn.... kr a dt rt 1000 km volt ebben a szettben, gyhogy megprbom talpralltani, utna meghirdetem s megvlok tle. s veszek vgre egy 4 tem olyan gyri krosszendrt ami gy megy fel a hegyre mint pk a falon, van rajta vilgs s rendszm, hogy a vrosba is tudjak menni vele
ez van...a trabanton kvl nem vigyzom semmire es mar unom a veteranokkal val finomkodst!
|
na ez szp, ez kne, persze max a felrt
|
Feltettem a cikket, meg a kpeimet is. Itt robogsz Jani, vgre bevlt a gp!
Lttuk Dant is Lilln jnni lefele a 12-essel, biztos ment a meccsre, meg Apr Komdrjt is a parkolban.
Csakugyan kellene egy j Swalbi, akkor mr inkbb, mint Danuvia. Htha szembe jn egy ellenllhatatlan! 

Sk megint eredmnyesen meghajtott egy tuning-Szimt: 

|
ezt a gyri svargli zldet magyarztam, hogy szp lenne


|
Prma volt ez a jvorkti tra! Petk, kvncsian vrjuk a kpeket!
|
Ht nem tudom, nekem a B-sen a gyri ls elg knyelmes egy ilyen egri tvra. Viszont az N-esen elg puha volt, s fellt a fmre.
Holnap akkor egy kis Simsonos napozgats Jvorkton!
|
Szerintem mikor a gyrbl kijtt mr akkor se volt az.
Tervezsnl mindig figyelembe veszik a hasznlatot mire fog kszlni, a kismotorok nem a trzsokra vannak annak a clja amirt kszlt a vrosba rohangls max munkba ingzs meg a tini klkk szrnyprblgatsai.
gy ennek fnyben nem is kellett r hossz tvon knyelmes ls s pont ezrt nem is lett r se anno se manapsg knyelmes ls tervezve.
|
A simson ls akkor volt alkalmas hosszabb tvra amikor kijtt a gyrbl. a mai sztlt lsek (s utngyri) szerintem sem alkalmas hossz tvra a vason lk.
|
Igen, gy ahogy mondod, onnan volt tilttbla, rgebben Hr-vlgy fell is volt, nem tudom hov lett... 
Ez a szimszon ls 1-2 rnl tbbre nem alkalmas, vagy lehet, h tl csontos a seggem, de egyszeren mr szenvedtem rajta hazafele!
|
Gondolom Kakas hazafele Trkny utn a nagy egyenesben dobtl egy jobbost fel a soromps ton, s azon tekeregtl t Pazsag fel, 2 keresztezds utn. Mi is erre motoroztunk Skkkal, csak mi a Hr-vlgybl jttnk fel, s Bkkzsrcnek mentnk le, de az egyik legszebb szakasz akkor pont kzs volt tjainkban. lltom a legfaszbb kis t a Bkkben, akkor is sok volt a fakitermels, s a Hr-vlgy irnybl tilt tbla sem volt 
|
Mikor s honnan indul a szombati tra?
|
Meg a vitt kaja + forrsvz mell zipzunk E85-s keverket az n tankombl 
|
[Ksbbi] [11109-11090] [11089-11070] [11069-11050] [11049-11030] [11029-11010] [11009-10990] [10989-10970] [10969-10950] [10949-10930] [10929-10910] [10909-10890] [10889-10870] [10869-10850] [10849-10830] [10829-10810] [10809-10790] [10789-10770] [10769-10750] [10749-10730] [10729-10710] [10709-10690] [10689-10670] [10669-10650] [10649-10630] [10629-10610] [10609-10590] [10589-10570] [10569-10550] [10549-10530] [10529-10510] [10509-10490] [10489-10470] [10469-10450] [10449-10430] [10429-10410] [10409-10390] [10389-10370] [10369-10350] [10349-10330] [10329-10310] [10309-10290] [10289-10270] [10269-10250] [10249-10230] [10229-10210] [10209-10190] [10189-10170] [10169-10150] [Korbbi]
|