Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [12069-12050] [12049-12030] [12029-12010] [12009-11990] [11989-11970] [11969-11950] [11949-11930] [11929-11910] [11909-11890] [11889-11870] [11869-11850] [11849-11830] [11829-11810] [11809-11790] [11789-11770] [11769-11750] [11749-11730] [11729-11710] [11709-11690] [11689-11670] [11669-11650] [11649-11630] [11629-11610] [11609-11590] [11589-11570] [11569-11550] [11549-11530] [11529-11510] [11509-11490] [11489-11470] [11469-11450] [11449-11430] [11429-11410] [11409-11390] [11389-11370] [11369-11350] [11349-11330] [11329-11310] [11309-11290] [11289-11270] [11269-11250] [11249-11230] [11229-11210] [11209-11190] [11189-11170] [11169-11150] [11149-11130] [11129-11110] [Korbbi]
Kakas, n kihegyezem neked a Pancst gy, hogy tnyleg menjen, csak a tartssgra nem vllalok felelssget 
|
Remlem is, hogy ider a beigrt jid, csak ksik!
rtem n az esztergt, deht pont ezrt nem olyan hely kell, ahol a Digpbl selejtezett kis EN400-ason kisrletezik valami reg htul a sufniban AS szabvny szerint, hanem egy rendes hely, ahol vllalnak nagy mretet is. Egy valamireval teherkocsi fkdobja is van ekkora. Na majd utna rdekldk, elszr elg a fkpofa-csere.
|
Ha lehet hinni az elrejelzsnek szombatra mr igen j id lesz, so meg lehetne csinlni petk trjt. Tegnap megrendeltem a gumiat az izsre, remlem megjn pntekig, hogy mg fel tudjam rakatni. Ha nem, akkor az immr H-s pancsival is mehetek vglis, csak az meg fogja szenvedni az j-vlgyet, most tnyleg ilyen Danuvis az ereje, nade majd a tlen megcsinlom.
|
Fdnyinek igaza van, nem azrt kell levenni a gumit, mert a felnit fogja be (akkor jl ki kne centrozni, mi? ), hanem mert akkora dg eszterga nincs, csak a mesben, ahov azzal egytt befrne.
H erre az etz-re elcserlnm a pancsit!
|
Ejj Pter! Termszetesen a csapgyak helyn kerl felfogatsra a munkadarab. Egy adott esztergn a fors forgstengelye s a fszn vezetsnjnek kztti tvolsg hatrozza meg a munkadarab maximlis tmrjt. Teht egy alap mret eszterga nem biztos, hogy elegend egy min.kb 60cm (2,54*19"+ ~12cm) tmrj kerk befogshoz, gumi nlkl sokkal inkbb elkpzelhet a trtnet.
|
Ht ell baromira t, gy nem fogom hasznlni, de sztkaptam, s a szegecselt pofa fel van hlyagosodva rendesen, szal lehet elg egy pofa-csere. csak mondom akkor mr egy szablyzs is hadd menjen, gyse csinltam mg egy motoromra sem, de ha csak gumi nlkl lehet, akkor sz sem lehet rla, mert le nem szedem csak ezrt a Ballon Emergket!
De netet olvasva, csinljk gumival is sok helyen, csak ugye Miskolcon kne hely. De nem is rtem, ht a csapgynl fogja be kppal, nem? Akkor mit szmt, hogy van-e rajta gumi.......vagy felni.
|
19-es kereket csak Nagy Sanyi b tud befogni, grmblyn van, de mindenkpp le kell gumizni, majd megadom a szmt. Ferodol meg Dombvri autsbolt, a salakplya utn egy utcval tapolca fel.
Csak nem anyira szar?
|
Na mlyen tisztelt motor restaurtor urak!
Ha mr j fk, akkor mondjanak nekem olyan helyet(ket) Miskciban, ahol (Danuvia) fkpofkat ferodoloznak, dobot szablyoznak (felnivel s rajta gumival), s mindezt utna szpen ssze is csiszoljk kiss nyitott fkkulccsal, hogy frank legyen! 
|
n max akkor alkalmazkodok a szar gumikhoz, fkekhez, stb. ha pp muszj, amgy baszatom mindig a motorjaimnak - szerintem az a lnyeg, hogy az n ignyeimet kielgtsk 
|
Kakasnl a pont, n sem cssztam mg sohasem meg gumi miatt, csak tudni kell, hol a hatr, pedig max. Mitas gumi van a motorjaimon, nem mrks. Nem hatron kell motorozni, ennyi. Ha gy motorozol, a drga gumi is kevs lesz, mert annak is a hatrait fogod kstolgatni, ami mindegyiknek van. J mondjuk, n abszolt nem vagyok szguldozs, 70-80-as utaz tempra vagyok hitelestve, taknyos idben meg higgadtan elvagyok 50-el is. Nem dntgetek, meg ilyenek, messze nem keresem mg a Fortune hatrait sem. Terepen kap el a gpszj, de ott meg csak relatve nagy a sebessg, mert erdben mr egy 40-50-es temp is rengeteg.
n sokkkal inkbb azt nzem a gumin, hogy milyen a mrete, milyen a mintja, hogy ll a motoron, s mennyire rihesedik. Ez mondjuk csak vek utn derl ki sajnos.....
Gab kk Szimjn pl. Heidenau van, de egy fokkal se jobb tapadsban, mint a Fortune, viszont tuti leg. 10 ves, s mg nem repedezett szt.
Mondjuk n a sok rgi vas vezetgetse miatt mr hozzszoktam, hogy alapbl gy prblok vezetni, mintha rossz lenne a fk, vagy legalbbis nagyon gyenge, szval nagyon ritkn "lpek a fkbe" rendesen. Inkbb csak gurtok, s lasstok. Ezrt is szoktam pl. lemaradni sokszor a szerpentineken lefele irnyban, mert nem szeretem annyira engedni, hogy aztn nagyon kelljen fkezni.
Meg ugyangy vagyok sttben.....ott is mindig lemaradok....nem szeretek vakba vezetni, lehet egy kdarab, vagy gally is az ton. Csak olyan tempt engedek, ahonnan mg megtudok llni a belthat rszen.
Bbk, Darvask, de mg Kakas is tuti ezzel nem szmolnak, mert k sttben mindig elhznak, mint a p@csa, s tuti nem a szemem rossz ennyire. Csak k merszek, n nem. pedig a Czetkn j a lmpa, nemgy, mint a Swalbimon.
|
n eddig kizrlag szovjet, bakelitesre kemnyedett gumikat hasznltam minden motoron, a pancsin marad is az, sztem ezektl egy fortune is jobban tapad, mgsem cssztam meg egyikkel se, nem gy mint az RGV-vel, az rakta a seggt folyton a Bridgestone battlaxszal, de ott a kraft miatt, ez az Izsen nem fenyeget, uh sztem kt 10700 Ft-os Mitas mellett teszem le a voksom, csak cseh, rosz nem lehet.
Hvom a vfr-t, ha 450-re lemegy, megnzem a hten....
|
Pontosan gy van gumin n mg sose sproltam a 12-esrl tlen le is cserlem a gumikat mert ell az a "street" gumi az nem igazn r val meg akkor mr prba cserlem s lekerl htulrl is a Mitas nekem a Mitas egyltaln nem jtt be esbe meg szi tavaszi nylkba semmit nem tapad s azrt n a Bkkbl lefel vizesen meg nylkn reztem hogy hzz a htulja fleg ha bele is kell fkezni gyhogy a tlen veszek kt Heidenaut elre htra azzal nem lesz gond legalbb 5-vig..... 
Ha valakinek kell a levetett gumim akkor az pr ezerrt viheti majd 18-asok.
|
Fken meg gumin sprolni buzisg, de ti tudjtok.
A Heidenau s a Metzeler bven a legjobb r-rtk arnyban, nmet gumik, a Heidenau pl. a Pneumant utdja, kopsll, tapad is, ezerfle mret meg minta van belle, szerintem nem rdemes prezer forintokrt esst kockztatni. Esetleg valami hasznlt, nem kikemnyedett Pirelli, Dunlop, Michelin is j lehet. A Mitas (korbban Barum) hatreset, esben nagyon tud csszni, viszont a minsghez kpest szerintem drga.
|
A Fortune-al mi a gond?
Tuning Szimsok szoktk szidni, hogy dtgetve 70-nl elcsszik, deht egy Pannnia mikor kerl ilyen helyzetbe?
Nekem ilyen volt az S50B-n ell, a Pannin is, Jimminek is az ETZ-n, panaszmentes.
|
100 ler. Errl n biztos lereplnk. De szp gp, csak ki fog tudni Veled menni kzlnk? Hiba vesznk valami rgi sor 4 japcsit. 
|
[Ksbbi] [12069-12050] [12049-12030] [12029-12010] [12009-11990] [11989-11970] [11969-11950] [11949-11930] [11929-11910] [11909-11890] [11889-11870] [11869-11850] [11849-11830] [11829-11810] [11809-11790] [11789-11770] [11769-11750] [11749-11730] [11729-11710] [11709-11690] [11689-11670] [11669-11650] [11649-11630] [11629-11610] [11609-11590] [11589-11570] [11569-11550] [11549-11530] [11529-11510] [11509-11490] [11489-11470] [11469-11450] [11449-11430] [11429-11410] [11409-11390] [11389-11370] [11369-11350] [11349-11330] [11329-11310] [11309-11290] [11289-11270] [11269-11250] [11249-11230] [11229-11210] [11209-11190] [11189-11170] [11169-11150] [11149-11130] [11129-11110] [Korbbi]
|